Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

Σε διαρκή κρίση απάνθρωπης ανθρωπιάς (προς μια Α-τοπία του στρατοπέδου)

ο σύγχρονος λαβύρινθος, είναι ο μίτος της Αριάδνης

Εξ-ατμίζοντας την Αλήθεια

Ο σύγχρονος λαβύρινθος είναι η αναπαραγωγή ενός ψέματος με αλλεπάλληλα στρώματα προσομοίωσης που εξατμίζει την αλήθεια. Υπάρχει κάτι σε τούτη την πράξη που δείχνει προς μία και μόνη πραγματικότητα, αυτή του κυνισμού. Υπάρχουν ολόκληρες πρακτικές  που στοχεύουν σε μια διαχείριση της πραγματικότητας, σε μια σχετικοποίηση του Τόπου. Σε μια παροντοποίηση των πάντων. Αρχαιότατες τεχνικές ισοδυναμίας, ανάμεσα στο έτσι, στο γιουβ-έτσι και στο κοκορ-έτσι. Τεμαχίζοντας το σώμα του λόγου  και ανασυναρμολογόντας το, βολικά ότι και όπου συμφέρει.

Ο μόνος φαρμακο-λόγος που ξέρουν οι πονηροί πωλητε(ς)υτάδες, είναι το κλείσιμο, κλείσιμο, κλείσιμο (τού μέλλοντος) και η ηθική διαπόμπευση. Κατηγορούσαν & κατηγορούν ως ανήθικους (αμαρτωλούς) όσους θέλουν ακέραια κι ατόφια την κοινωνικότητα τους. Κατηγορούσαν και κατηγορούν ως εν δυνάμει φονιάδες (κι άλλη αμαρτία) όσους δεν αντέχουν ένα άχρηστο σύμβολο υποταγής στην α-νοησία, να κρέμεται θλιβερά στην μούρη [1]. Ιεραπόστολοι ενός π-ηθηκίζοντος ορθολογισμού, στην πράξη βρίσκονται σε βαθύ σκοταδισμό. Σπέρνουν φόβο αναπαράγουν τον Τρόμο.

ΜΗ-μαμ , κακά και νάνι... 

Πως αρχίζει να καθ-ορίζεται η υπερμοντέρνα δυστοπία; [2]
  • H εξουσία μπορεί ανενόχλητα να ορίζει τα νοήματα κατά το κέφι της ( η μάσκα ως εμβόλιο πριν το εμβόλιο, ενώ μάλλον δεν θα υπάρξει εμβόλιο). Βαφτίζοντας το κρέας ψάρι, το ψάρι κρέας, το κρασί, νερό και το νερό λάδι[3]. Τα πάντα ρευστά δίχως ραχοκοκκαλιά.
  • Στοιχειώδεις δεδομένες ανθρώπινες ελευθερίες είναι προαιρετικές (είναι και δεν θα είναι)  στο έλεος κάθε κυβερνητικής αφήγησης.
  • Θα εργάζεσαι απλώς για την επιβίωσή σου (διαλύονται και τα υπολείμματα ρυθμισμένης εργασίας)
  • Ο ελεύθερος χρόνος σου θα είναι κενός χρόνος δίχως κοινωνικότητα και διασκέδαση (ανελεύθερα ελεύθερος χρόνος)


Μια ζωή που η δυνατότητά της, βαίνει σε γυμνή επιβίωση, προς μη-είναι [4]. Πάντα σε έναν χρόνο απειλητικής καταστροφής που καταργεί εξ-αφανίζει τον Τόπο (τον βιωμένο Χωροχρόνο προς ορίζοντα ανοιχτού μέλλοντος). Από εδώ και στο εξής τα όσα βασικά και αναφαίρετα γνωρίζαμε, αφαιρούνται μετατρεπόμενα σε προαιρετικές δωρεές της εξουσίας. Βρίσκεσαι σε μη-Τόπο με μη-κανόνες.

Επιτέλους κολλητοί της εξουσίας[5]...

Και η Αριστερά;
Ασχολούνται με περιφερειακά ζητήματα (πχ εκκλησίες) τα χειραγωγούμενα, φοβισμένα κορόιδα και δεν αντιλαμβάνονται ότι συναινούν σε μια οργουελιανή και πλήρως ταξική δυστοπία [6].

Κουνώντας τις περίλυπες κεφαλές τους και θα λένε "η κοινωνία είναι οπισθοδρομική", "εκφασίστηκε",  "δεν ξεσηκώνεται κανείς", "δεν υπάρχει αλληλεγγύη". Όταν αυτοί πρώτοι και πρόθυμα σακάτεψαν, με την άνευ όρων συναίνεση στον υγειονομικό αυταρχισμό, την έννοια και το νόημα της αλληλεγγύης και της ανθρωπιάς. Όταν αυτοί οι ίδιοι οποιαδήποτε αντιτιθέμενη φωνή, επιστημονική ή μη, την απαξίωσαν ως ψεκασμένη. Ίδιος λόγος με τους εκπροσώπους της εξουσίας.  Όταν και αυτοί σπρώχνουν την κοινωνία σε μια υγειονομική κιμαδομηχανή. Σε ένα υγειονομικό κλουβί. Γνωρίζουν ότι οι πολιτικές που καταστρέφουν βιοποριστικά ολόκληρες κοινωνικές ομάδες εκπορεύονται από την ΕΕ [7]. Γνωρίζουν ότι είναι εξαιρετικά καταστροφικές για τις στοιχειώδης ελευθερίες. Ότι ελευθερώνουν τον δρόμο για βαθύτερα στυγνό έλεγχο της ανθρώπινης ύπαρξης. Ότι νομιμοποιούν την μεταμοντέρνα λογοκρισία. Δημοσιογράφοι και ακαδημαϊκοί, δεν μπορούν να μιλήσουν ελεύθερα την γνώμη τους, παρ' όλα τα ορθολογικά τεκμήρια που στηρίζουν την γνώμη τους. Τους περιμένει στην γωνιά αλαλάζοντας το φανατικό πλήθος της επιστημονικής θρησκοληψίας.
Τέλειο το έγκλημα;
Δεν υπάρχει! Πάντα υπάρχουν οι πατημασιές και οι κηλίδες  που επικαλούνται την πράξη του εγκλήματος, του φόνου. Μπορούν όμως να διασπαρούν όμοια ίχνη που επικαλούνται επίσης την αλήθεια. Αυτή την δουλειά την έχουν αναλάβει οι κάθε λογής καθοδηγητές, με την στόφα του ειδικοί ή του θεσμικού διαστροφέα του λόγου (διαδικτυακό τρολ/γκουρού). Κι έτσι γεννάται η σύγχυση που ξαφνικά αποπροσανατολίζει, ξαφνικά ουρανός και γη γίνονται εναλλάξιμα και ανταλάξιμα. Και τότε είναι που ο άνθρωπος απανθρωπίζεται από επίκληση στην ανθρωπιά. Χάνεται η διάκριση της πραγματικότητας χάνεται κι ο Τόπος όπου μπορείς να σταθείς. Ασφυκτιάς κι εκρηγνύεσαι.  Και τότε σε χαρακτηρίζουν ραδιενεργό και όχι  άνθρωπο. Οι ίδιοι που κάλυψαν το έγκλημα εις βάρος σου. Αυτό πράττει η Αριστερά της εποχής μας. Είναι ο εξαφανιστής του εγκλήματος.
Οι χαρωποί οπαδοί του Νόμου του Λίντς , επιτέλους τα κατάφεραν,  μετέχουν στην διαστροφική "μέθεξη" της Εξουσίας. 60-70 χρόνια στην απέξω , επιτέλους βρέθηκε ο τρόπος να ενσωματωθούν στην εξουσιαστική αφήγηση. Δεν χρειάζονται τα προσχήματα της κριτικής στήριξης, προσομοιωμένων αριστερών κυβερνήσεων. Στηρίζουν την ίδια την Αντίδραση. Κραυγάζουν για περισσότερα μέτρα, για περισσότερη κοινωνική πειθάρχηση για ακόμη περισσότερη βιοπολιτική. Ο κοινωνικός μετασχηματισμός και η απελευθέρωση του Τόπου από την Τυραννία, που υποτίθεται πρεσβεύει η Αριστερά και τα ΚΚ, έχει μεταλλαχθεί σε ένα γκροτέσκο αηδιαστικό μόρφωμα κοινωνικού αυταρχισμού , κυνισμού μισαλλοδοξίας κι αισχρού ηθικισμού. Καλώς ορίσατε στην Α-τοπία.  Έχουν καταντήσει το Πράγμα-Μόρφωμα της ταινίας του Κάρπεντερ. Έχουν καταλήξει σε υλικό από εφιάλτες. Μας έχουν κατηγορήσει ως πρώτη ύλη για εφιάλτες όταν όλοι μας, για την Αριστερά και τα ΚΚ, είμαστε εν δυνάμει ένοχοι για φόνους εξ αμελείας, ως ασυμπτωματικοί μεταδοτικοί ασθενείς. Δεν γνωρίζουν τίποτα για τον φόνο, αναπαράγοντας τον ταυτόχρονα. Κατηγορώντας όποιον δεν τον αναπαράγει.

Είναι οι καλύτεροι απόστολοι της αναπόφευκτης αναγκαιότητας που θα μας επιβάλλεται από εδώ και πέρα. Αρχικά ήταν η οικονομική κρίση , τώρα είναι η υγειονομική, αργότερα κάποια άλλη κρίση...
Κλείνουν το μέλλον, αποκλείοντας κάθε μέλλον... εκτός αυτού που ορίζει η απεγνωσμένη προσπάθεια ενός καταρρέοντος συστήματος.


 


_______________________________________

[1] "Δεν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία για το γεγονός ότι οι μη ιατρικές μάσκες προσώπου ή άλλα καλύμματα προσώπου αποτελούν αποτελεσματικό μέσο για την προστασία του αναπνευστικού για το άτομο που φορά τη μάσκα. Συμπερασματικά, τα διάφορα είδη των μη ιατρικών μασκών προσώπουέχει αποδειχθεί ότι έχουν πολύ μικρή διηθητική ικανότητα(2–38%) [21] . Σε μία μελέτη, οι βαμβακερές χειρουργικές μάσκες σχετίστηκαν με μεγαλύτερο κίνδυνο διείσδυσης μικροοργανισμών και ILI σε σύγκριση με την απουσία μάσκας [5].Υπάρχουν περιορισμένα έμμεσα αποδεικτικά στοιχεία που υποδεικνύουν ότι οι μη ιατρικές μάσκες προσώπου από διάφορα υλικά ενδέχεται να μειώνουν την απελευθέρωση στο περιβάλλον αναπνευστικών σταγονιδίων που παράγονται από τον βήχα, αλλάτα διαθέσιμα αποδεικτικά στοιχεία υποδηλώνουν ότι οι μη ιατρικές μάσκες προσώπου είναι λιγότερο αποτελεσματικέςαπό τις ιατρικές μάσκες ως μέσο ελέγχου της πηγής [22]. Δεν έχουν θεσπιστεί πρότυπα για της χειροποίητες μη ιατρικές μάσκες προσώπου. Ένα από τα πλεονεκτήματα της μη ιατρικής μάσκας προσώπου από πανί ή άλλο ύφασμα είναι ότι μπορεί να κατασκευαστεί εύκολα και επίσης να πλυθεί και να επαναχρησιμοποιηθεί."
https://www.ecdc.europa.eu/sites/default/files/documents/Use%20of%20face%20masks%...

[2]  όρος του Marc Augé στο Non-Places: Introduction to an Anthropology of Supermodernity και του Terry Eagleton στο After Theory, 

[3] Πέραν κάθε προσωπικής αντίληψης, υγειονομικά και πάλι η καλύτερη μέθοδος αποτροπής της διασποράς του sars-covid2 είναι η αποφυγή του στενού συγχρωτισμού. Αυτό είναι γενική παραδοχή. Ισχύει γενικά για τις λοιμώξεις του αναπνευστικού.
Η εφαρμογή μάσκας είναι καθαρά ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΜΕΣΟΝ σε συνθήκες συγχρωτισμού.
"Απαντώντας σε ερώτηση για την διασπορά του κορονοϊού στα ΜΜΜ, ο κ. Χαρδαλιάς τόνισε πως οι επιβάτες φορούν μάσκες ενώ «μπορεί να μην υπάρχει απόσταση, αλλά από τις αναλύσεις των επιδημιολογικών δεδομένων προκύπτει ότι η μάσκα κρατά πολύ χαμηλά τη μετάδοση στα ΜΜΜ»."
https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/317841/xardalias-den-ofeiletai-sta-mmm-i-diaspora-alla-i-diaskedasi-kai-oi-athlitikes-drastiriotites

[4] ανάλογο των προσφυγικών camps

[5] Να λοιπόν που ο λόγος του Μητσοτάκη και των Αριστερών ταυτίζονται στην χρήση του όρου "ψεκασμένος". Για όποιον έχει αμφιβολίες για τους διαδικτυακούς γκουρού, της Αριστεράς και την ανάθεση που έχουν πρόθυμα αναλάβει...
"Σας παρακαλώ, λοιπόν, να αφήσουμε τους επιστήμονες έξω από κάθε αντιπαράθεση. Γιατί αν αμφισβητήσουμε την επάρκειά τους ή, ακόμα χειρότερα, αρχίσουμε να τους κατηγορούμε ότι παίζουν πολιτικά παιχνίδια, τότε πριονίζουμε το κλαδί πάνω στο οποίο καθόμαστε όλοι.
Αν χάσουμε την εμπιστοσύνη μας στους ειδικούς, θα υπακούσουμε πιο εύκολα στα κελεύσματα των εύκολων και απλοϊκών συναισθημάτων. Και δεν αναφέρομαι μόνο στους λίγους «ψεκασμένους». Αλλά και σε εκείνους που δικαιολογημένα είναι κουρασμένοι από αυτή την πολύμηνη περιπέτεια.
Η θεμιτή πολιτική κριτική ας περιοριστεί, λοιπόν, στους πολιτικούς. Εξάλλου, πρώτος εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη των αποφάσεων μου. Δεν κρύφτηκα στα δύσκολα, δεν θα το κάνω τώρα. Τώρα είναι η ώρα των πράξεων από όλους, και από τον καθένα ξεχωριστά."

https://www.news.gr/politikh/article/2398729/to-echmiro-minima-mitsotaki-gia-tous-psekasmenous-ke-i-stirixi-stous-idikous.html


[6] Η εστίαση είναι αυτή που συγκεντρώνει την "πλέμπα" των εργαζομένων, πλέμπα στα μάτια της ελίτ. Και είναι αυτή που στοχοποιείται πανευρωπαϊκώς.


[7] και πάλι ο λόγος του Μητσοτάκη "Είναι, λοιπόν, η ώρα των πολιτικών αποφάσεων. Και γι’ αυτές θα σας μιλήσω, θέλοντας και πάλι να προλάβουμε τα χειρότερα, που ήδη απλώνονται σε όλη την Ευρώπη. Μόλις προχθές άλλωστε, στο έκτακτο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, διαπιστώσαμε πόσο δύσκολη είναι η διαχείριση του δεύτερου κύματος του Cοvid-19, καθώς παντού ο εφιάλτης έχει επιστρέψει δριμύτερος."
https://www.news.gr/politikh/article/2398601/koronaios-dite-live-tis-anakinosis-mitsotaki-gia-ta-nea-metra.html

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το γάλα της Φορμόλης

Ευρισκόμεθα εμείς οι γιατροί προ ενός ασθενούς επί της χειρουργικής κλίνης, μικρέ ανθρωπάκο...[1] Ο Κάρολος είχε γράψει για τον νομοτελειακό...

Αναγνώστες