Κυριακή 20 Ιουνίου 2021

Το σαγηνευτικό πρόσωπο της Μεδούσας που σε πετρώνει.



Οι άσκοπες κυκλοφορίες,
 μαγικοί ασυμπτωματικοί,

επικίνδυνος o άλλος εξ ορισμού μολυσματικός

οι επόμενες 15 μέρες θα είναι κρίσιμες,
στην μόνιμη εντατική της κοινωνίας
Οι πούστηδες οι Εβραίοι και οι αράπηδες του 21ου αιώνα.



Το βολικό κακό


Το προσωπικό έγκλημα πάντα λογίζεται ως παράλογο, αιτιολογημένο κάποιες φορές, αλλά τελικά παράλογο, αδικαιολόγητο. Καθώς υπάρχει ένα πρόσωπο που μπορείς να το κατηγορήσεις Το μαζικό έγκλημα αυτό που γίνεται σε μια κοινωνία, πάντα είναι λογικό. Διότι υπάρχει ένας απρόσωπος μηχανισμός που προσφέρει τις απαραίτητες δικαιολογίες.
Και πάντα γραφειοκρατικά δικαιολογημένο. Φροντίζει και γι αυτό ο μηχανισμός πιστοποιημένης αυθεντίας της εξουσίας

Ανοιχτή υπεράσπιση νεοναζιστών κασιδιάρηδων της Λευκορωσίας. Στα πλαίσια πολιτικής και ιδεολογικής υποτέλειας, ειλικρινά δεν περίμενα να το δω σε πρωτοσέλιδο εφημερίδα του πολιτικού ριζοσπαστισμού. Οι ίδιες σελίδες βρίθουν τώρα από τον όρο γυναικοκτονία. 
Προσοχή στις πολιτικές αρθρώσεις μορφωμάτων που εργαλειακά αντιστρέφουν τα μεγέθη.

Άδειες κόγχες & ο Μενγκελικός νόμος 4682/2020....

Προς αποφυγή παρανοήσεων:
IMG_20210316_174641-2Ετούτη την περίοδο κρίνω ως μέγιστο ζήτημα, την πλήρη ιατρικοποίηση της κοινωνίας του υγειονομισμού ως πολιτειακή σχέση και την νομιμοποίηση του υγειονομικού απαρτχάιντ. Με αφορμή την λοίμωξη του SArs-cov2. Καθώς και το σφάξιμο παιδιών που συμβαίνει με την βιομηχανία ψυχικών "διαταραχών". Πάρα πολλοί γονείς "ανακαλύπτουν", μέσω της βιομηχανίας των ειδικών, με τρόμο "προβληματικά" παιδιά. Όταν προβληματικοί είναι οι ειδικοί που φτιάχνουν σταυρούς διάγνωσης όπου καρφώνουν πάνω τους παιδιά & έφηβους. ο γονιός με το βλέμμα καρφί του ειδικού καρφώνει το παιδί ως νόημα προβλήματος & το παιδί βλέπει ένα βλέμμα ειδικού και φόβο.
Το κενό συναντά το κενό, άδειες κόγχες...

Το άδειο βλέμμα που βλέπει πάντα απειλή

Ωραίο θέ(α)μα αυτό!
Το μέλλον που πάντα θα έρχεται με όρους απειλής και κλειστότητας
Και το βλέμμα σαγηνεμένο καρφώνεται καθηλώνεται σε αυτή την εικόνα κινδύνου και απειλής.
Με όρους πορνογραφίας. Μια αντίστοιχη καθήλωση που παθαίνει κάποιος σε εικόνες με την λογική του πορνό.
Ακόμη και ο λόγος ζουμάρισμα περί θύματος.
Ένα είδος υπερσεξουαλικοποίησης της ίδιας της εικόνας καταστροφής.
Η θυματο-λογίκευση ως πορνογραφική κατανάλωση. 

Μισαλλοδοξία 

Η κοσμική θρησκεία και η τυφλή πίστη στους κρατικούς θεσμούς βρίσκεται υπό πλήρη κατάρρευση.
Αυτό που βλέπουμε σε πολλούς ανθρώπους του αριστεροχωριου είναι η απεγνωσμένη προσπάθεια να σώσουν τα φαινόμενα της κοσμικής θρησκείας το ιερατείο και τον Θεό-ορθολογικό Κράτος-Επιστημονικός Θεσμός.
Αυτό βλέπουμε . Και θα σφάξουν πολύ κόσμο για να σώσουν αυτό. 
Είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα πιστεύεις και προσβλέπεις σε θεό/θεούς.  
Και έτσι δηλωμένα άθρησκος ασκείς θρησκευτικές πρακτικές.

Η πολιτική του ρευστού μέσα στο κενό δοχείο του σώματος

Η πριμοδότηση το προμοτάρισμα της ψυχολογικοποίησης και ο κομφορμισμός της παιδαγωγικής, η βιομηχανία διαγνώσεων διαταραχών στα παιδιά, η άκαμπτη και μονοδιάσταση νοηματοδότηση "εμφυλοποιήσεων" της παιδικής σεξουαλικότητας που στις ΗΠΑ έχει καταστεί εργοστάσιο παραγωγής πολιτικής επέμβασης στα σώματα παιδιών με χημική χειραγώγιση της εφηβείας (puberty blockers) , είναι μερικές από μόδες υποκατάστασης του πραγματικά ριζοσπαστικού πολιτικού λόγου.

Παρα-βλέποντας το κακό

Η απουσία λόγου για όλα αυτά, η μονοδιάσταση και άκαμπτη "έμφυλη" ερμηνεία , του κακού στις ανθρώπινες σχέσεις, απλά δείχνει την απουσία πραγματικά ριζοσπαστικού λόγου. Δείχνοντας το νύχι στην γροθιά του μηχανισμού της κοινωνικής καταπίεσης δεν ονοματίζεται πολιτικά πέραν της γροθιάς.
Δεν βλέπεις από που εκκινεί η γροθιά και που κατευθύνεται.
Όταν σιωπάς ή/και στηρίζεις την μετατροπή της κοινωνίας σε στρατόπεδο, όταν συναινείς στην κατάργηση του σωματικού αυτεξούσιου πως μπορείς να μιλάς επιτελεστικά κι όχι ρητορικά για την υφέρπουσα βία στις σχέσεις των ανθρώπων;
Όταν αναδεικνύεις την ΜΙΑ ΜΟΝΟ μορφή επιθετικότητας την φανερή κι επικεντρωμένη και όχι το γενικότερο πλαίσιο ποιοτήτων βίας της ζωής υπό διαρκή εποπτεία σε στρατόπεδο , εξ-υπηρετείς πολιτικά το γενικότερο πλαίσιο βίας.
Είναι λοιπόν ένας πολύ σοφιστικέ τρόπος να φωνάζεις περί εξουσίας δίχως να μιλάς πραγματικά για την εξουσία.



Το αποκλεισμένο μέλλον

Υπάρχει ένας μύθος γύρω από την αυτοκτονία (με αφορμή την αυτοκτονία ενός μετανάστη στην Ιταλία) που έχει καλλιεργηθεί από τους Ψ επαγγελματίες επειδή τους βολεύει στις ξεπέτες:
Αυτός του "αυτοκτονικού ιδεασμού".
Ούτε η επονομαζόμενη κατάθλιψη ούτε η επονομαζόμενη ψύχωση είναι η γενεσιουργός αιτία μιας αυτοκτονίας.
Γενεσιουργός αιτία είναι η προσδοκώμενη ζωή ως μια βέβαια μορφή πλήρους αποκλεισμού από το μέλλον.
Η βεβαιότητα της πλήρης απανθρωποιησης του αποκλεισμένου μέλλοντος ως μόνης δυνατότητας των ανθρωπίνων σχέσεων.
Είναι κάτι που έρχεται απ΄ έξω προς τον άνθρωπο (ως βίωμα και βιωμένη ύπαρξη - being & existence) κι όχι κάτι που εκπορεύεται από μέσα.


Καθώς είναι οντολογικό ζήτημα αυτό του απονεκρωμένο μέλλοντος που πνίγει τους ανθρώπους
Αν έχεις εκπέσει της οντολογίας σου , χρειάζεσαι ένα συμβολικό χαλινάρι ως υπερεγωτικό Νόμο απαγόρευσης που νοηματοδοτείται συμβολικά για να συμμαζέψει μια ζομποειδή κατάσταση ενορμήσεων
Η αγαπητική σχέση με τον έτερο (οντολογικά) είναι που καθιστά την επιθυμία τόπο (χωροχρονικά) χαράς κι όχι πηγή οδύνης λόγω ανεκπλήρωτου.

Αδιαπραγμάτευτα, [1]

... το Είναι, είναι  που αποτρέπει τις σχέσεις κτήσεις. Κι αυτές υπάρχουν εκατέρωθεν κι όχι μόνο από την μια μεριά.
 -Αφού δεν μπορώ να είμαι, ας κατ-έχω
Οι ντελεζιανές επιθυμητικές ροές έχουν κάποιο νόημα αν τις αντιληφθείς οντολογικά . Ως κάτι που εκπορεύεται , πλεονάζει επιθυμητικά κι εκπορεύεται.
Για να γίνει αυτό μόνο σε σχέση Προσώπου με Πρόσωπο μπορεί να γίνει.
'Όχι προς αντικείμενα.
Αντικείμενα σε μια Ντισνευλαντ παραγωγής υπεραξίας απόλαυσης. Ο άλλος ( μα κι εσύ )  αποκομμένα όργανα τεμαχισμένου σώματος  συρρικνώνονται σε αντικείμενα εν-όργανης σεξουαλικής γυμναστικής. Κάνεις το δοσμένο πρόγραμμά σου κρίνεις κι υπό-κρίνεσαι. 

Αλλά με Πρόσωπο σε Πρόσωπο εκ του οποίου εκπορεύεται Ενέργεια Βούληση Θέληση εκφρασμένα αγαπητικά υπάρχει χρόνος , υφίσταται μέλλον , εκπλήξεως τόπος υπάρχει η ανοιχτωσιά του αγνώστου. Υπάρχει και το ρίσκο. Και το ρίσκο έχει επενδυθεί στις μέρες μας με οσμή θανάτου.

__________________________
[1] θεολογική προσέγγιση γύρω από το ζήτημα του ενσαρκωμένου λόγου ελεύθερης αγάπης. Πολεμική το παρακάτω ενάντια στις σχέσεις που εκπίπτουν από σχέσεις Προσώπου
Ματθαίος 10.34 10.39
"Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπὶ τὴν γῆν· οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην, ἀλλὰ μάχαιραν.
ἦλθον γὰρ διχάσαι ἄνθρωπον κατὰ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ καὶ θυγατέρα κατὰ τῆς μητρὸς αὐτῆς καὶ νύμφην κατὰ τῆς πενθερᾶς αὐτῆς·
 καὶ ἐχθροὶ τοῦ ἀνθρώπου οἱ οἰκιακοὶ αὐτοῦ.
 ῾Ο φιλῶν πατέρα ἢ μητέρα ὑπὲρ ἐμὲ οὐκ ἔστι μου ἄξιος· καὶ ὁ φιλῶν υἱὸν ἢ θυγατέρα ὑπὲρ ἐμὲ οὐκ ἔστι μου ἄξιος·
 καὶ ὃς οὐ λαμβάνει τὸν σταυρὸν αὐτοῦ καὶ ἀκολουθεῖ ὀπίσω μου, οὐκ ἔστι μου ἄξιος.
 ὁ εὑρὼν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἀπολέσει αὐτήν, καὶ ὁ ἀπολέσας τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἕνεκεν ἐμοῦ εὑρήσει αὐτήν









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το γάλα της Φορμόλης

Ευρισκόμεθα εμείς οι γιατροί προ ενός ασθενούς επί της χειρουργικής κλίνης, μικρέ ανθρωπάκο...[1] Ο Κάρολος είχε γράψει για τον νομοτελειακό...

Αναγνώστες